Fandom

Taniec rzadzi Wiki

Taniec rządzi w Japonii

988stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Taniec rządzi w Japonii
Made In Japan Front.jpg
Oryginalny tytuł: Made in Japan
Sezon: 2
Kod produkcji: 2100
Numer odcinka: 50-52
Scenariusz: Rob Lotterstein
Reżyseria: Joel Zwick
Poprzedni: Wstyd rządzi
Następny: Pożar
Data premiery w USA: 17 sierpnia 2012
Data premiery w Polsce: 19 stycznia 2013
Disambig.png Ten artykuł dotyczy odcinka. Zobacz: Made In Japan (ujednoznacznienie).

Made in Japan (pol. Taniec rządzi w Japonii) - specjalny finał drugiego sezonu serialu Taniec rządzi. Premiera w USA odbyła się 17 sierpnia 2012. Pierwotnie miał być filmem.

Opis

Pracownik Watanabe Global wpada na pomysł, żeby zrobić grę z ekipą Taniec rządzi. 3 tygodnie później w USA odbywają się zawody, w którym zwycięski program taneczny Taniec rządzi poleci do Tokio i wygrywa Taniec rządzi w Chicago. Mają lecieć prywatnym odrzutowcem, ale Rocky panikuje, i CeCe załatwia jej hipnotyzera - Shelly, żeby pomogła Rocky wyleczyć jej strach. Gdy Rocky jest wciąż zahipnotyzowana, CeCe sugeruje, żeby Shelly sprawiła, żeby Rocky była mogła się bawić i gdy CeCe pociera ramię Rocky mówiąc "Wsiadaj na pokład, Rocky" to Rocky robi wszystko czego ona pragnie. Rocky, CeCe, Gunther, Tinka, Ty, Flynn, Henry, Gary i Georgia znajdują się na pokładzie samolotu i Henry przynosi nawet swojego androida - Andy'ego. Ty uzyskuje kontakt z Deuce'em przez tablet. Jak przyjeżdżają do Tokio to Gunther i Tinka tracą bagaże, ale kupują nowe ubrania. Czworo tancerzy idą do studia, w której znajdą się w grze, a wnuki Pana Watanabe'a zrobili aplikację do gry przed jego wydaniem. Po tym, jak Pan Watanabe się dowiaduje o tym, to Rocky próbuje z nim porozmawiać i kończy się to anulowaniem współpracy. Gary załatwia z Panem Watanabe'em, by ponownie przywrócić grę, ale za to, Rocky i CeCe muszą zostać wywalone z Taniec rządzi w Chicago. Później wszyscy zostają wywaleni z hotelu i muszą załatwić sobie sami powrót do domu. Później Rocky odbiera telefon CeCe, w którym dzwoni Shelly i Rocky dowiaduje się, że gdy CeCe powie "Wsiadaj na pokład, Rocky" to ona zrobi wszystko czego ona chce i gdy przychodzi CeCe to się kłócą i ich przyjaźń tymczasowo się kończy. Tymczasem Tinka jest deportowana do starego kraju po przypadkowym uderzeniu strażnika, ale Rocky i CeCe przekonali strażników, by wysłali Gunthera i Tinkę z powrotem do USA. Następnie aplikacja, którą zrobiły wnuki Pana Watanabe'a zawierał wirusa, który zatrzymuje wszystkie komputery, ale Henry, który chce powstrzymać aplikację, lecz nie można pominąć zapory - firewalla. Wirus przedostaje się do Watanabe Global i do ramy głównej. W końcówce Rocky i CeCe starają się przywrócić wszystko z powrotem, a na koniec wykonują piosenkę "Made In Japan". Na samym końcu, Deuce rozmawia przez tablet, zdając sobie sprawę, że wszyscy już wyjechali z Tokio.

Piosenki

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Promo

Ścieżka dźwiękowa

!! OSOBNY ARTYKUŁ: Shake It Up: Made in Japan

Ciekawostki

  • Film został ogłoszony w 2011 przez Licensing International Expo w czerwcu.
  • Piosenka w tym odcinku / mini-filmie, którego nazwa jest Made In Japan, będą wykonywane przez Belle Thorne i Zendaye Coleman.
  • Bella i Zendaya zaśpiewają 3 nowe utwory, które znajdą się w filmie. W drugim promo można usłyszeć te 3 utwory. Są one nazywane: Made In Japan, Fashion Is My Kryptonite (pierwszy singiel z soundtracku) oraz Same Heart.
  • Ścieżka dźwiękowa do tego filmu będzie nazywać się Shake It Up: Made In Japan (album). Jej pierwszy singiel ukaże się 20 lipca.
  • Zapowiedź tego odcinka został pokazany podczas premiery filmu Disney Channel Original Movie pt: Let It Shine.
  • Rocky i CeCe będą śpiewać w tym filmie, jak widać w promo powyżej.
  • Jest to trzecie (pierwsze był Meatball It Up, a drugie Papugowanie rządzi) wspomnienie o innym studiu Taniec rządzi. Ale jest to pierwszy raz gdy wspominają więcej niż jedno studio.
  • Dziewczyna, która grała rolę Keiko wystąpiła także w filmie "ICarly leci do Japonii" (ang. "iGo To Japan")
  • Jest to drugi odcinek po Taniec rządzi w L.A., który nie kończy się na "It Up" i jest to drugi odcinek, który trwa więcej niż 30 minut.
  • Jest to ostatni odcinek, w którym występuje Kenton Duty.
  • Jest to pierwsza oficjalna wzmianka dotycząca bliskości Gunthera i Tinki.
  • Jest to drugi odcinek specjalny, w którym są obecne wszystkie osoby z głównej obsady.

Odcinek

Taniec rządzi w Japonii po polsku część 1
Made in Japan po angielsku

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki