Fandom

Taniec rzadzi Wiki

Selena Gomez

988stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Selena Gomez
3B974E5034C1.jpg
Data urodzenia: 22 lipca 1992 (21 lat)
Aktywność: od 2002
Zawód: aktorka, piosenkarka
Piosenki: Shake It Up
Shake It Up Theme Song

Selena Marie Gomez (ur. 22 lipca 1992) – amerykańska aktorka i wokalistka, która zasłynęła rolą Alex Russo w wyróżnionym nagrodą Emmy serialu Czarodzieje z Waverly Place. Od tego czasu Gomez wystąpiła w szeregu filmów telewizyjnych, włączając w to Kopciuszek: Roztańczona historia, Czarodzieje z Waverly Place: Film i Program ochrony Księżniczek, a także zadebiutowała w pełnometrażowym filmie kinowym – Ramona i Beezus.

Kariera

Kariera Gomez obejmuje również aktywność muzyczną. Selena jest założycielką i wokalistką grupy Selena Gomez & the Scene, która dotychczas wydała trzy albumy studyjne: Kiss & Tell, A Year Without Rain oraz When the Sun Goes Down; wszystkie uzyskały statusy złotych płyt w Stanach Zjednoczonych za sprzedaż powyżej 500 tysięcy egzemplarzy. Do najpopularniejszych utworów formacji należą m.in.: "Naturally", "Who Says" i "Love You Like a Love Song" – każdy z nich rozszedł się na rynku amerykańskim w liczbie ponad miliona kopii, uzyskując platynowy status według RIAA.

W 2008 roku Selena Gomez została odznaczona honorowym tytułem Ambasadora Dobrej Woli UNICEF, stając się jednocześnie najmłodszym członkiem tego gremium.

W 2011 roku nagrała singiel Shake It Up do serialu Taniec rządzi.

Popularne Piosenki

  • Who Says
  • Naturally
  • Tell Me Something I Don't Know (Another Cinderella Story)
  • Round & Round
  • Love You Like Love Song
  • Hit The Lights
  • Fly To Your Heart (Tinkerbell)
  • Magic
  • Shake It Up
  • A Year Without Rain
  • Come and Get It
  • Rule The World
  • Falling Down

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki