FANDOM

Meatball It Up
MeatBallItUp.jpg
Sezon: 1
Kod produkcji: 104
Numer odcinka: 2
Scenariusz: John D. Beck
Ron Hart
Reżyseria: Shelley Jensen
Poprzedni: Start It Up
Następny: Give It Up
Data premiery w USA: 14 listopada 2010
Data premiery w Polsce: 29 stycznia 2011

Meatball It Up - drugi odcinek serialu Taniec rządzi.

Opis

Dziewczyny dostają wypłatę i swoje pierwsze karty debetowe. Rocky i CeCe wydają wszystkie pieniądze na ubrania, nie dzieląc się z przyjaciółmi. Chcąc im to wynagrodzić zapraszają ich do Oliwnego Gaju. Zamawiają drogie jedzenie, ale okazuje się, że nie mają już środków na karcie. CeCe wpada na pomysł zamówienia Wielkiego Ciężkiego Zawału Serca, tzn. wielkiego pulpeta na talerzu spaghetti. Kto zje go w całości przez godzinę, nie płaci za jedzenie. Dziewczyny starają się go zjeść, ale i tak prawda wychodzi na jaw.

Piosenki

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Ciekawostki

  • Okazuje się, że Rocky jest wegetarianką i nienawidzi zabrudzenia. W prawdziwym życiu, Zendaya jest wegetarianką, która nienawidzi zabrudzenia. Podczas kręcenia Rocky zjadła klopsy w Oliwnym Gaju, bo były wegetariańskie dla Zendai.
  • Oliwny Gaj jest parodią restauracji "Ogród Oliwny".
  • Ten odcinek był początkowo nazywany "Ona pracuje ciężko dla pieniędzy" (ang. "She Works Hard for the Money").
  • Prawdziwe imiona CeCe i Rocky zostały ujawnione - "Cecilia" i "Raquel".
  • To jest pierwszy raz, gdy jest wymienione jakieś inne studio oprócz Taniec rządzi w Chicago (Taniec rządzi w Pittsburghu).

Błędy

  • W odcinku Heat It Up Georgia powiedziała, że jest naturalną blondynką, w tym odcinku jej włosy są czerwone.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki