Fandom

Taniec rzadzi Wiki

Henry Dillon

988stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Dzień dobry, młody człowieku!
Henry Dillon
72.jpg
Płeć: mężczyzna
Wiek: 11
Przyjaciele: Flynn Jones
Zwierzęta: Nienazwany pies
Pierwszy odcinek: Add It Up
Aktor: Buddy Handleson
Polski Dubbing: Kacper Cybiński

Henry Dillon (grany przez Buddy'ego Handlesona) - jest najlepszym przyjacielem Flynna i korepetytorem CeCe. Henry zaczynał jako nauczyciel matematyki CeCe i był jedynym, który ujawnił, że ma dysleksję. Jest super geniuszem.

Życie osobiste

Henry jest 10-letnim geniuszem, który ukończył college, który pojawia się w odcinku "Add It Up", aby pomóc CeCe Jones w algebrze. Henry mówi jej, że zdał sobie sprawę, że CeCe ma dysleksję i wiedział jak ją uczyć, ponieważ jego brat też ma dysleksję.

Flynnowi udało się pozbyć jego nawyków nerda i nauczył go grać w gry wideo, choć potem wrócił do tych zwyczajów. Henry ma także dużo notatek, jak widać w odcinku "Add It Up". Jest całkowicie przekonany, że jest silny i przystojny, ale Flynn zawsze mówi mu, że jest chudy i słaby. Flynn jest jego jedynym przyjacielem. Henry był substytutem w szkole Flynna w odcinku "Potrójna randka", ponieważ ich nauczycielka była na urlopie macierzyńskim. Flynn robił mu ciągle figle. (patrz: Flynnry).

Uczył się także karate, by bronić się przed tyranami, po tym jak został zbity przez Sally Van Buren.

Wystąpił w odcinkach

Sezon 1

Sezon 2

Ciekawostki

Pamiętne cytaty

  • "Dyplom!"
  • Flynn: "Przestań myśleć!"
  • (Flynn kopie Henry'ego)
  • Henry: "Ał ! To jedyne miejsce które Sally ominęła"

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki