Fandom

Taniec rzadzi Wiki

Dziwacy rządzą

988stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dziwacy rządzą
250px-Beam It Up 5.png
Oryginalny tytuł: Beam It Up
Sezon: 2
Kod produkcji: 204
Numer odcinka: 26
Scenariusz: David Holden
Reżyseria: Joel Zwick
Poprzedni: Taniec rządzi w L.A.
Następny: Doktorzy rządzą
Data premiery w USA: 9 października 2011
Data premiery w Polsce: 12 maja 2012

Beam It Up (stara nazwa - Halloween It Up)(pl. Dziwacy rządzą) - piąty odcinek drugiego sezonu Taniec rządzi.

Opis

Rocky i CeCe idą na imprezę Halloween'ową w studiu Taniec rządzi w Chicago. Rocky lubi jednego z facetów na imprezie, który jest ubrany w strój renesansowy i wprowadza swego brata do CeCe, który jest w stroju Dzwonnika. CeCe nie jest zainteresowana facetem, ale Rocky nie może być sama na randce z chłopcami, więc pyta CeCe czy przyjdzie na randkę z nimi. Następnego dnia, Rocky i CeCe przychodzą na randkę z nimi w Crusty's Pizza. CeCe próbuje wydostać się z tego, ale Rocky mówi jej, że musi być tu co najmniej trzy godziny, aby naprawdę poznać osobę. Facet, który CeCe nie jest nim zainteresowana okazał się naprawdę fajny i ładny, ale facet, którego lubiła Rocky okazał się bardzo dziwny, bo był jeszcze ubrany w kostium z imprezy. Rocky chce odejść, ale CeCe daje jej smak własnej medycyny i czyni ją, aby była tu przez pełne trzy godziny. Tymczasem Flynn podejrzewa, że ​​jego nowy sąsiad Zane, jest kosmitą i ma sen, że on i Henry zostali uprowadzeni.

Piosenki

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecna

Odcinek

Dziwacy rządzą

Ciekawostki

  • W tym odcinku jest pokazana ta sama kelnerka, co w odcinku Meatball It Up.
  • Widzowie: 4,6 mln, co czyni ten odcinek najbardziej oglądanym odcinkiem drugiego sezonu w USA.
  • Zabawka Dinozaur z odcinka "Terapie rządzą" jest na półce obok łóżka Flynna.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki