Fandom

Taniec rzadzi Wiki

Drew Seeley

988stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Drew Seeley
250px-Drewseeley.jpg
Data urodzenia: 30 kwietnia 1982 (31 lat)
Gatunki muzyki: pop, dance-pop, R&B
Aktywność: od 1999
Zawód: piosenkarz, aktor
Piosenki: Dance For Life
A Space in the Stars
I Do

Drew Seeley, właśc. Andrew Michael Lloyd Seeley (ur. 30 kwietnia 1982 w Ottawie, w prowincji Ontario) – kanadyjski piosenkarz, autor tekstów piosenek i aktor.

Życiorys

Dorastał w pobliżu Toronto razem ze swoimi rodzicami i młodszą siostrą Katie (ur. 1987). W wieku dziesięciu lat uczył się aktorstwa i śpiewu. W 2000 ukończył szkołę średnią Lake Brantley High School w Orlando na Florydzie. W latach 1999-2002 występował z grupą R&B Nu Ground. Po udziale w Camp Tanglefoot: It All Adds Up (1999), pojawił się w trzech odcinkach opery mydlanej CBS Świetlny przewodnik (The Guiding Light, 2000) oraz serialach - Jezioro marzeń (Dawson's Creek, 2002) i Warner Bros. Pogoda na miłość (One Tree Hill, 2003-2004), Nie ma to jak hotel. Ostatnio wziął udział w filmie Kopciuszek: Roztańczona historia z Seleną Gomez.

Śpiewał piosenki wykonywane przez postać Troya Boltona w filmie High School Musical (2006), zastępując w tej roli Zaca Efrona, który wcielił się w tę postać. Za wykonanie piosenki pt. "Get'cha Head In The Game" otrzymał nominację do nagrody Emmy. Jedna z jego piosenek pt. "I'm ready" została także wykorzystana do telewizyjnej komedii Wskakuj! (Jump In!, 2007). i w 2011 roku nagrał piosenkę do serialu taniec rządzi ( shake It Up )pt Dance For Life, a w 2012 roku A Space in the Stars, a w 2013 roku piosenkę I Do.

Albumy

  • 2005: BYou
  • 2006: High School Musical: The Soundtrack 
    AnotherCinderellaStory8.jpg

    Drew i Selena

  • 2006: The Cheetah Girls 2: The Soundtrack #5 US (Platinum)
  • 2007: Jump In!
  • 2007: High School Musical: The Concert
  • 2007/2008: The Star Treatment
  • 2008: Another Cinderella Story: The Soundtrack

Więcej z Fandomu

Losowa wiki