Fandom

Taniec rzadzi Wiki

Break It Up

988stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Break It Up
SHAKEITUP Y1 021 004.jpg
Sezon: 1
Kod produkcji: 121
Numer odcinka: 20
Scenariusz: Jenny Lee
Reżyseria: Shelley Jensen
Poprzedni: Twist It Up
Następny: Throw It Up
Data premiery w USA: 24 lipca 2011
Data premiery w Polsce: 31 grudnia 2011

Break It Up (stara nazwa - Summer It Up) - dwudziesty odcinek serialu Taniec rządzi.

Opis

Georgia zabiera piątkę dzieci: Deuce'a, Ty'a, Rocky, Flynna i CeCe na wakacje. Zmartwili się, jak dowiedzieli się, że nie ma telewizora ani internetu ani że komórki nie mają zasięgu. Zasiedli do ogniska, a wtem przyszedł Gunther z Tinką i CeCe zaprosiła ich. Grają w prawdę albo wyzwanie. Później zaś CeCe zadaje Rocky - ona wybiera prawdę, ale CeCe nakłania ją, żeby wzięła wyzwanie i wzięła i kazała jej wskoczyć do jeziora w ubraniu. Jak Rocky wracała już do ogniska to nadepnęła na stłuczoną butelkę i Rocky musiała jechać do szpitala. CeCe miała wyrzuty sumienia, że ona jej kazała to zrobić i że to jej wina. Idą do sali, w której leży Rocky i CeCe zaczyna panikować więc Ty i Deuce wynieśli ją na korytarz. Flynn został z Guntherem i Tinką i zagrali w Piotrusia i Tinka przegrała. Później Gunther i Tinka wyciągnęli kukiełki i zaczęli straszyć Flynna, bo przygotowali też Potwora Kukiełkę i Flynn uciekł. Potem CeCe na krótko się opanowała, ale przyszła jej matka i powiedziała, że Rocky będzie miała operację i znów CeCe zaczęła panikować. Potem prosi Boga, żeby Rocky wyzdrowiała i obiecuje, że nie będzie samolubna. Potem Rocky wraca do domu.

Piosenki

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Odcinek

Break It Up

Ciekawostki

  • Odcinek początkowo nazywał się "Summer It Up", ale zmienili to z nieznanych przyczyn.
  • To jest drugi odcinek, w którym występuje Marcie Blue.
  • To jest pierwszy odcinek serialu, w którym postać znajduje się w szpitalu.
  • Obraz potwora, którego sprawuje Flynn jest parodią "The Patterson Film".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki